2011. január 5., szerda

*sóhaj*

Üdvözlet~

Ritkán van olyan érzésem, mint ami az utóbbi néhány napban kerülget.
Általában akkor szokott ez lenni, ha valami nagyondurvánjót alkotok és utána nem tudok rajzolni egy hétig, egy hónapig, fél évig (a Jószágos rajz után volt ez). Akkor is kiborított, de most...
A legutóbbi rajzaim egyáltalán nem tetszenek, egyik sem értelmes, mind 2perces chibi vagy összehányott valami. Szerintem. Nem lehet, hogy ezek miatt nem megy. Lehet én is megzavarodtam az új év kezdetén...?
Szóval azt hiszem feladom a rajzolást.

Nem tudom meddig, de pihentetem. Úgyis komolyodnom kéne, meg munkát találni, meg feladni gyermeteg álmaim (na jó, utóbbiakat nem, azoknak már rég vége).
Addig is legyetek jók, remélhetőleg még találkozunk! =)
Sőt biztosan, mert ide úgyis fogok baromságokat írni x)

Sziasztok, alkossatok sokat!

2 megjegyzés:

  1. mostanában nekem se megy a rajzolás...semmi ötletem sincs...még a firkák is ocsmányra sikerednek : <
    azért remélem nem adod fel a rajzolást

    VálaszTörlés
  2. Örökre biztosan nem, mert rajzolás nélkül nem tudok meglenni. Csak most úgy érzem kell egy kis pihenés, ihletgyűjtés vagy valami, nem akarom erőltetni.
    Azért jó lenne ha neked is menne a rajz, ha találkozom múzsával majd átküldöm hozzád x)

    VálaszTörlés