2011. január 9., vasárnap

Aww

Üdv!

Kész lettem bizonyos gonosz képregény lineartjával, hála kedvesnek, aki nem engedte, hogy túlbonyolítsam és pont ezért teljesen feladjam a projektet. Köszöntem! :3

Remélhetőleg a szerkesztést is túl fogja élni -eddigi próbálkozásaim mind ott buktak meg.... *reménykedik*


Közben a doujinshim szereplőiről kerestem képeket és mit találtam?
Tadaaaam~

Most komolyan, hát nem édesek? *w*
Merje valaki azt mondani, hogy nem... xD

 Helyzetjelentés:
*A Catman képregény szépen letisztítva, szövegbubik és szövegek leírva. Most már csak a scan és a többi barátságos rész jön~  Visszanézve tiszta yuri az egész... Harley beül Ivy ölébe, meg ilyenek (Kérdem én, hogy bírja ki a szömörce ruha "babusgatását"?). Mindegy, ez se változtat azon, hogy a hc Batman fanok ki fognak nyírni. Dö jó~ xD

*Még mindig nem megy a rendes rajzolás, csak a gagyi chibik színezése. Kezdem kicsit unni, hogy nem tudok normál embereket rajzolni. 
Közben eszembejutott hogy elfelejtettem menni pszichomókus bácsihoz a megbeszélt időpontra, ezért még mérges is vagyok magamra, ami miatt még rosszabb lett~

Itt a legutóbbi alany, gondolkodom feltegyem-e dA-ra =/

Színpróba 

Ő itt Esmé, ha jól emlékszem akkád név, bőséget jelent. Teljes véletlenségből kapta, de illik rá. 
Hold- és termékenység istennőként tisztelik a halandó fajok, nem mellesleg ő a kristálysárkányok ősanyja és az ő egyik hitvese Serakk is. Most már mindenki értheti, miért nincs esélye a fangörlöknek >_>  

Megoldandó rejtély számomra, hogy mit csináljak vele és a démonokkal.
Éden démonai (köztük a káoszisten, Chara'din apja) a Holdat (Lula'shed) tisztelik ősanyjukként, szóval két lehetőségem van: 
1.)  A két Holdistennő egy és ugyanaz, Esmé. Valahogy a gyermekei korrumpálódtak vagy pedig összeszűrte a levet más sárkánnyal (A szalamander ősapa jó választás lenne, megmagyarázná a két faj közti ellenszenvet, a háborúkat, és a démonok kinézetét. Csak a frigy elég fájdalmas lenne mindkettőnek. Meg halálos persze. ).
2.) Lula és Esmé két külön nőszemély, a démonok és a sárkányok a saját ősanyjuk szépségét és nőiességét tették legendássá azzal, hogy az égre emelték őket.
(Oh, de szépen fogalmaztam~ :o )

Majd meglátom. Még a végén manga helyett novellaírás lesz Éden karaktereinek történetéről. Vicces lenne, lévén annyira nem mennek azok a csúnya párbeszédek. Viszont jó is, mert ismerné más is a szappanoperámat :D 

Noh, de gyorsan végezzek ezzel a blogbeírással -utoljára mutatok nektek Hogyan rajzoljunk fókát? képet és egy új karaktert. Egy lapon ^^

Legyetek jók! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése