2011. január 17., hétfő

Ájm bekkk

Üdvözletem!

Boldogan tudathatom, hogy visszatért az ihlet! :DD
Már a második firkaoldalnál tartok, és végre nagy lapra is ment ma valami... *w*


Feltehetőleg az okok:
1.) Süt a naaaap! Ülök az ablakban Pacallal és sütkérezünk xD Mindenkinek jobb a kedve :3
2.) Lerendeztem a lelkemet bántó gondolatokat, dolgokat és kibékültem magammal kicsit.
3.) Anyu meglátta a Mondóban a rajzom.
Azonnal követelte, hogy mutassam meg a többit, mert már érettségim óta nem látta őket (és az már rég volt). Kissé meglepődött, szereti a színes rajzaim és természetesen pont azokat a rajzokat válogatta ki mutogatásra, amiket legszívesebben a szekrény mélyére rejtenék x'D
A szokásos védelmezésről nem is beszélve ("De hát ez a rajz nem is jobb, mint a tied.", "Ez nem tetszik, a tiéd jobb."). Anyukák már csak ilyenek. Viszont a Hetáliás OC tetszett neki, majd felkeresem kishölgyet, hogy tudassam vele x)
Ma reggel, ébredés után meglepetésemre egy Herlitz színeskészlet várt az asztalon, aminek nagyon örültem. Imádom anyut Q^Q

Szóval egy AT kész, remélhetőleg a másikkal is fogok tudni végezni, hajrá én! :D


Most pedig szokásos mutogatósdi jön, mert én már csak ilyen vagyok. Sajnos.

Xeran oldal, megspékelve sutyiban elkövetett emberrajzolással.

 
 "Kissé" megváltozott a legutóbbi rajzolása óta, mint minden más karakterem. A rajzszakkör akt- és portérajzolásai kihatnak a stílusomra.

 
Füliiiii~ <3
Ő itt Necro karaktere, Kaminari Kori (nekem csak Füli)... annyira cuki *w* 

No comment :3


Öhm, mint mondottam volt kissé lenyugodtam. 

Ha belépek a Csodavilág nevezetű kis helyre (kristálybolt :3) egyszerűen olyan jó érzésem lesz hirtelen. Az eladóhölggyel mindig sokat beszélgetek, ő mindig elmondja hogy a régi önmagára emlékeztetem. És hogy ne kérjek bocsánatot mindig. Legyek magabiztosabb. Meg ilyenek. Nehéz megfogadni az ilyeneket, de próbálkozom~  Egyik ilyen beszélgetés után, rajzokat mutattam neki és azóta még jobban nem érti miért nincs önbizalmam x'D A kisfiának rajzoltam egy sárkány Serakkot, mert nagyon szereti a sárkányokat... 

De lényeg a lényeg, végül vele távoztam :)
Szodalit a drága neve és segít a régi bevett szerepek eltörlésében, újraprogramozásában, a múlt elhagyásában, önbizalmat növel, segít, hogy az elveinkhez tartsuk magunkat és mindenféle olyan dologban, ami érdekes mód illik rám ^^;

Szokták mondani, hogy amelyik kristály szólít, vonzz, arra van szükséged. Őkelmét pedig már belépéskor kiszúrtam x)
Érdekes, hogy kezdetben a botswana achátok vonzottak (Olyan szinten, hogy a rengeteg kő közül csak azokat vettem ki xD Ő lelki gondok, problémák kibogozásában, megoldásában segíthet.), mostanság viszont állandóan jáspisokat halászok ki a kosarakból (félelmek enyhítése, önbizalomnövelés, harmonizáció, kitartás).
Háttérben a többi szépségem látható, névszerint: 
*botswana achát karkötő, benne malachit, tűzachát, hegyikristály, jáspis
*mohaachát karkötő, benne pici botswana achát, ametiszt, faachát és képjáspis (látjátok benne a háttal ülő perzsamacskát? :D ) 


Gyors kép a polcról, amin rajta vannak. 
Látható, hogy nem vagyok mangafan, inkább a fantasy könyvek és a figurák érintenek meg :D
Zárom soraim.
Legyetek jók, sütkérezzetek kicsit a napon, sziasztok! :D



2 megjegyzés:

  1. Yór beeeeeekk!\o\

    Imádom a kristályokat! De aww, olyan régen voltam már ilyen boltokban.. két éve... Abaligeten.. nagyon régen, da.. ;.;
    (Mindegyik kristályodat felismertem.. omg.. O___o;; )
    És az a cicás maszk!QAQ Velence, talán?
    (A Grimm-mesék mangából neked is csak a 2. van meg?X'DDD )

    Igeeen, én is láttam a Mondóban a rajzooood! Anyám tiszta hülyének nézett; még előtte elkezdtem lapozgatni, és amikor megláttam elkezdtem visongani.. XDDD Jobban örültem ennek, mint amikor a sajátomat találtam benne.. X33
    Heta OC.. kié?O_O

    Rajzok. Azok a zsiráfok, aww!>///< A-azok Viktoránus-kori ruhák, da?;x; V-vagy csak én vagyok vak?;x;

    (Bocsi a szófosásért, beteg vagyok, és már egy hete nem beszéltem senkivel.. ;x; )

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj, én is bekaptam valami jó kis influenzát, ágyban fekszem és teázok meg döglök xD
    Még egy kristálykedvelő! *w* *nagyölelés*
    Én gyakran járok, néha kéthavonta, néha hetente megyek be beszélgetni, gyönyörködni :3
    Igen, öcsém hozta nekem, mikor arra járt :D
    (Igen xDDD Barátnőm kölcsönadta az elsőt :'D)

    Ez őőő... aranyos vagy, én is örültem neki :D
    Hmmm, nem tudom most így hirtelen. Pedig biztos van ott nicknév is, csak felejtős vagyok >_>

    Zsiráfokról tudok mutatni képet is :D
    http://ashen89.deviantart.com/art/zsizs-194177405 Zsizsi és Zsizsó, a kicsi a barátomé, a nagy az enyém :3
    És igen, viktoriánus ruhák... olyan szívesen felvennék egyet, olyan szépek~ De annyira esélytelen.... Q__Q

    VálaszTörlés