2011. január 31., hétfő

Random

Halihó~

Igazándiból most kicsit bekaphatja a világ, kapja be mindenki hangulatom van a tegnap este miatt... Ez a hülye találj már valami munkát téma mindig fel tudja húzni az agyam... *morg* *sóhaj*
Értem én hogy nem bírják anyuék és szeretnék ha lenne munkám, csak rosszul esik, hogy nem hiszik el, hogy én KERESEK. Arról nem tehetek, hogy nem veszik fel a telefont, nem kíváncsiak rám, mert nem vagyok modellalkat és arról sem, hogy 3év tapasztalatot kérnek. Mindegy is, ez a blog nem erről szól, lássuk a rajzokat!

A világ legmegnyerőbben vigyorgó lávaszörnye, Emno.



Legfelül a Celest lánykákról készült rajz vázlata, felül Emno szörnyalakja, alul pedig.... awwww...
Szexi dög, nyamm~ *w*
*elfogultság, bocsibocsiiiiiii*


Ez régebbi, de szintén a kis cukorborsót ábrázolja, itt kb. 15-6 éves lehet és még nem tanulta ki annyira az alakváltást, hogy női formában mászkáljon :3
Hjaj, bocsánat most valamiért nyáladzós, ajnározós napom van Emno felé~

Ez pedig egy gyors firka Mograine és Core szerelméről.
Azt hiszem Mograine-nek ezt az alkalmi ruháját ti még nem is láttátok. Pedig már a kezdetek óta megvan. Olyan aranyosak ők ketten :3

Eme meme pediglen sok embernél szerepelt már, próbáltam én is sorrendet felállítani és belegyömöszölni mindenkit akiért valaha is epekedtem... nem sikerült :'D
Miért ide teszem fel? Mert most nem akarom DA-mat memékkel telerakni és mert.... lusta vagyok angolul írkálni >_>
A lányokról szólót is jó lenne megcsinálni, Poison Ivy lesz úgyis legelöl :3

Lássuk csak, lássuk. Kik vannak itt.



Látszik hogy milyen az ízlésem férfiak terén, eléggé jól tükrözik a képek ^^


10. Higlord Alexandros Mograine ("The Ashbringer") -Warcraft
Warcraft univerzum egyik legnagyobb alakja és hőse. Idősödő, szakállas, igazi lovag, aki az élőholt invázió ellen harcolt, amíg tőrbe nem csalták és ölte meg a saját fia...
Azt hiszem még nem mondtam, de az idősödő, borostás férfiak szerintem nagyon szexisek x)
Annyira megtetszett a neve, hogy az egyik karakterem is megkapta.

9. Starrk -Bleach
Flegma és helyes. Megint egy borostás, hosszú hajú pasi... xD 

8. Kurama- Yu Yu Hakusho
Helyes ő is, nah. Mind emberi, mind pedig rókadémon alakjában nagyon kedveltem, szép az arca :3 

7. Ray -Beyblade
Ő mind kinézetre, mind pedig személyiségre imádnivaló volt.Kai és Tala szintén imádatom tárgyai lettek, nem tudom... olyan kis helyesek voltak mind x) 

6. Ra's al Ghul -Batman
Borostás, őszülő halántékú idősödő férfi... megint. bah~
Gonosz, halhatatlan zseni, Batman orra alá elég sokszor tör borsot, szimpatikus egyéniség. Szeretem őt :'D 

5. Greed -FMA
Kapzsi az első FMA sorozatból. Szintén egy önző és rohadék dög, valamiért mindig az ilyen alakok ragadnak meg a mangákban-animékben... A mosolya és a szőrmés kis kabátja rátesz még egy lapáttal, egyem szivét <3 

4. Alecto -Tarot Café
 Morcogós sárkány uraság, aki elég utálékul viselkedik hősnőnkkel -de meg van rá az oka. Több szereplést adtam volna neki. A hajviselete azt hiszem tudat alatt befolyásolta Emno (férfi) kinézetét is. 

3. Gambit -X-men
Tolvaj uraság, szerintem imádnivaló a jelleme és a francia akcentusa. És hosszú a haja és (néhol) szakállas...*nyálcsorgatás* 

2.  Wolfwood -Trigun
Amikor meghalt majdnem elsírtam magam... .___.
Őt is be lehet sorolni a pimasz, se nem fekete, se nem fehér kategóriába. Szerettem őt is, de...miért kellett megölni?! 

1. Yamato Ishida -Digimon
Pedofil vagyok, tudom. Legmegnyerőbb karakter az egész sorozatból és és és szőke és kék szemű és hosszú a haja, d'awww *w*
Már csak azért is ő lett az első, mert miatta született meg Viktor és a Őrzősdi az Éden univerzumban :)


Remélem tetszett, sajnos nem fért be Howl, Sesshi, Claus, a szakállas "csodálatos férfi vagy" Alucard, Amerika, Ashitaka és még sokan mások, de az élet már csak ily kegyetlen ^^;


Nah legyetek jók, szép napot! :)

2 megjegyzés:

  1. Úristen,az ott egy meztelen férfi a jobb felső sarokban a 15-6 éves Emnosnál XD?

    VálaszTörlés
  2. Nem férfi, hanem 12éves kisEmno :P A kisgyerekeknél gondoltam annyira nem vészes, ha rajzolok 3vonalat oda xD

    VálaszTörlés