2011. január 27., csütörtök

A beszívott raptur esete a varázsmágikus cicalánnyal

Mert a rapturok cukik!
Akarom mondani Deinonychusok. A velociknak hosszabb volt a pofijuk~
Ahhoz képest, hogy fejből skicceltem őket, egészen hasonlítanak, meglátszik a régi JP mánia... De a ráugrásos póz még mindig nem megy :'D

Ez itt teljesen off, de így Jurassic Parkot nézegetve rá kellett jönnöm -felnőtt fejjel, hogy már nem az igazi a raptur láz. Kiskoromban imádtam őket, nekik szurkoltam (ikszdé), arról álmodoztam, hogy majd találkozom velük és elbeszélgetünk. Így visszaolvasva ez igen viccesen hangzik, de e nélkül nem lenne Éden sem (=saját kis világom). Most viszont úgy érzem, ha találkoznék eggyel... hajjaj. Túl sok összeesküvés elméletet olvastam szerintem, na meg felnőttem és felérem ésszel, hogy nekem az nem lenne túl jó és nem biztos, hogy kedvesen elcsevegnének velem.

Kicsit már ijesztőek. De cukik. Akkor is cukik ˇ-ˇ

A szészahölgynek még nincs neve, de a ruciját már napok óta rajzolom. Túl sok fantasy páncélt nézegettem mostanság, szerkesztés helyett, khm... Talán lesz belőle valami szerepjátékos kari (kár, hogy már nem játszom~).
Közben kiveséztem Viktor és Tainja kapcsolatát, s megismerkedésük részleteit, mert Fil fél 5-kor ébresztett és nem tudtam visszaaludni....
Túl sok időt töltök semmittevéssel >_>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése