2011. január 25., kedd

Nya-nya-nyau

Elegetek lehet már belőlem, hogy állandóan mindenféle hülyeséggel telítem az értesítőtöket... ^^;


Kicsit szünetelni fog a képfeltöltés minden fórumon, mivel a fényképezőgép lemerült, a friss új elemeket pedig valaki elsummasztotta és sehol sem találom~

Szóval nekiláttam (végre) a Catman szerkesztésnek, egyelőre még csak színezek, de fogalmam sincs, hogy mi lesz a szövegbubikkal -szerintem sikeresen otthagytam Necronál az oldalakat, amiken persze ott voltak a szövegek is... annyira szerencsétlen tudok lenni :'D
Egyelőre próbálgatom a színeket, a mintákat, eddigi színpaletta elég érdekesen néz ki, de lehet Harley színén kicsit változtatok, sőt az is lehet, hogy cirmos macska lesz.

Ha van valami ötleteket, szívesen venném, ha leírnátok nekem >_>



Ha már macskákról esett szó.
Tegnap voltam Necro barátomnál. Nagyon keresett személyiség voltam, állandóan csörgött a telefonom, nem tudtunk befejezni a legfontosabb gondolatainkat tőle xD. Mint később kiderült, miatta.


Ő itt Simon (és öcsém), anyuék hozták haza Vecsésről.
Valaki kitette a munkahelyük parkolójában, első nap még csak megsimogatták, de amikor még második nap is ott ült az ajtóban, sírva, fáradtan, éhesen a hidegben, már nem bírtak elmenni mellette.
Eddig feltehetőleg panelban lakott, mert a körme manikűrözött, és tökéletesen szobatiszta, alomra jár.
Érthető okokból kissé depis és galamblelkű most, ha egyedül marad, vagy valaki elmegy hazulról azonnal sírni kezd.
Kissé nehéz, mert Fil féltékeny és hiába kisebb mint Simon, felfújja magát duplájára, morog, fúj és hisztizni kezd, ha Simon hozzáér valamelyik játékához x)

Még mindig nem értem, hogy képesek az emberek kitenni egy szerencsétlen állatot a hidegbe... főleg, hogy eddig látszólag sokat törődtek vele. *sóhaj*


Visszatérve a látogatáshoz...
Szörnyű ez a gyerek... komolyan. Megláttam miket művel tussal, ott haltam szörnyen. De tényleg. Olyan gyorsan fejlődik, hogy szerintem év végére bőven lehagy. Ha már meg nem tette o__o
Én meg lelassultam (akarod mondani Erika nem fejlődtél semmit...), szóval ha be akarok szállni ebbe a kis "versenybe", sürgősen seggbe kell rugdosnom magam :'D

Oh és és és... most dicsekszem, de nézzétek mit kaptam. Emnoooo *w*



Annyira menőn néznek ki nála a karaktereim, nyaaa~
*insert fél órás istenítés, örömködés és nyáladzás here* 

Ez volt az utolsó kép, amit kiimádkoztam a gonosz elelmekből T__T

Legyetek jók, rajzoljatok sokat! Sziasztok =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése