2011. február 11., péntek

A szóviccek ereje

Ismét itt, mindenki(?) nagy örömére :'D

Nem tudom mit mondhatnék, esik az eső, fronthatások mennek-jönnek a jó és a rossz kedvemmel együtt. Meg hülyeségeket álmodok volt osztálytársakkal (be vagyunk zárva valami szűk zárt folyosószerűségre és a plafonhoz közeli nyíláson látjuk hogy mennek az emberek és egy nagy pengés inga leng kedvesen, ma meg abból ébresztett anyu, hogy osztálykiránduláson egyik fiú leégett hátát kenem naptejjel... mi lesz még itt >_>)  és nem tudok rendesen figyelni, mert a géphez tartozó fülhallgató sz@rakszik és zavar, hogy egyszer nem megy a zene, egyszer meg igen.
De ne én beszéljek, hanem az új firkatyfüzetem :yay:

Először azonban kérésteljesítés:


Karakter: aNonymus
Név eredete: nem volt semmi ötletem... :'D

1.) Csörege
Szacsi karaktere, a Kiscsillag c. mangájában találkoztam vele és rögtön szimpatikus lett. Sok-sok hónappal később megalkottam Nonit és mint utóbb észrevettem, tudat alatt nagyon befolyásolt Csörege barátunk =)
A fülek árulkodóak ^^;

2.) Cowboy Bebop
Mert szerintem a cigiző animekarakterek menők...de csak ők.

3.) Inkák
Sok-sok filmet láttam már az inkákról, de igazából minden amerikai őslakos nép érdekel, imádom az ékszereiket és a ruházatukat, a tetoválásokat, a szobrokat... Szóval nem lehet csak az inkákra fogni mindent.
Végül Noni egy maja tűzistenség, Tohil megtestesülése lett és mondhatni élvezem őt mindenféle vacakkal felékesíteni :)

4.) Etna
A Disgaea hősnője, számomra szintén kedves karakter, személyiségét tekintve elég széles skálán mozog a fanservice gyanús pózolásokon át a cukin, világmeghódító nőszemélyen keresztül a romboló psziphopata nőig (="Süti *w*... Hol a sütim?... Megetted a sütimet?! Hogy tehetted te szemét!!! *rombolás* *szüpp* Utállak, itt hagylak, soha többé nem jövök vissza, inkább meghódítom a világot *szüpp* >8'(" -Körülbelül.)
A cipőjéről nem is beszélve... ez is tudat alatt volt... D:

5.) Fan atok
 Hát... miután kedves barátom lerajzolta Nonit szegényke elindult a lejtőn és egy pszichopata állat lett belőle. Még jobban, mint volt...


+1) Találkoztam egyszer DA-n egy képpel, ahol egy hölgyemény volt kényszerzubbonyban és rengeteg szalaggal és lánccal volt kikötve. Nagyon jól nézett ki :3



Ha érdekel még valaki más is, szóljatok itt vagy DA-n, megcsinálom =)
----


Nah, de végre tényleg jöjjenek a rajzok.
Az előző füzetből is van még itt:

Híszhez kértek tisztázást, úgyhogy nekiláttam Character sheetet készíteni. Most mát csak egy emberibb alakot kéne megrajzolni, nem chibiben. És akkor nem lesz az hogy mindenki azt hiszi, hogy neki úgy is van farka, szárnya és nem mondják, hogy túlzsúfolt... hiába mondom, hogy nincs... nincs... >8(


Lent egy öreg Joanna néni, még mindig olyan, mint Boedica...
Tényleg ráférne már egy kis rajongótoborzás, senki sem ismeri, mondjuk egy Boedica mondára épülő jóóó véres, nénifejéből ivós képpel... kár, hogy nekem az ilyenek csak mély depresszióban mennek. És mostanság végre elég távol vagyok ettől. Hála a jó égnek~

Am. ha kinagyítjátok a képet, megláthatjátok Rozsomákot... :D

A másik képen pedig voilá, Gwen és Mograine anyukája. Olyan cuki lett *w*


Végre megszánt valaki egy kis ponttal :'D
A megrendelő az egyik karakterét kérte, ő lenne az. Egyszerű, viszont szerintem rohadt jó a karakterdizájn. Szeretek ilyeneket rajzolni.
Nem tudom más is így csinálja-e (tuti), de én először leskiccelem a karaktert, aztán kicsit részletesebben is lerajzolom (nyilazva a bizonyos testrészek, ruhák színét), aztán még firkálom egy oldalon keresztül és mivel legtöbbször ekkorra már megtanulom a karaktert, elkezdek rendesen is rajzolni valamit. Ezzel avattam az új füzetem.


Ott...lent...szóvicc...
...avagy sose becézz le egy szuperhős mutánst vagy ilyen baromságok fognak eszedbe jutni...

 Ez is már új füzet. Össze- vissza firkáltam mindet és mindenkit, aki csak eszembe jutott.
Van itt Emma Frost, Rozsomák, anyós dínó, két régi karakterem -incubus és angyalka, Fil, Thaed és sok céca -^^-




szerk.: Régóta porosodik, talán a közeledő Valentin-nap miatt be tudom mutatni. Viktor idősebb korában és Tanja... cukik :3



 Umm, azt hiszem ennyi lenne. Legyetek jók, rajzoljatok sokat! =)


2 megjegyzés:

  1. Azon kívül, hogy "porosodik" helyett azt olvastam, hogy "párosodik"...túl sok értelmes kommentre nem futja.xxD

    Vééégre...Nonis karakteres cucc!^^
    Am Szacsi nénénk engem is megihletett már... Két apró részlet miatt született meg egyik ismertebb karakterem...xD

    Az alsó, színes rajzodba meg szerelmes lettem!A csajszi ruhája, meg mindkettőjük kidolgozása olyan jó!^^

    VálaszTörlés
  2. Semmi baj, én tolerálok minden ilyesféle elolvasást... xD

    Köszönik szépen, őket én is szeressem, mert Viktor... ő az egyik legrégibb karakterem és nagyon szeressük ^^

    VálaszTörlés