2011. február 7., hétfő

Amikor a push up hatás sem segít...

Értelmetlen s hosszú címek ftw~
 

Üdvözlet, szép napos napot!

Morcogós s felhőn ugrálós napok váltakoznak egymással köszönhetően a melegfrontnak és az ezt vígan jelző töréshelyemnek. Sajnos ezen nem segít a Fastum gél~

Nagyon kellemes kis hétvégén vagyok túl, végigpihentük az egészet, de a rajzolásról kicsit lekerült a hangsúly -így hát csak csütörtök-szombati képeket tudok nektek mutatni.
Ez itt oldalt egy orosz macsek (a nevét elfelejtettem, bocsánat, de van egy tesója Andrej, aki egy death metál rajongó macska) rajzszakkörös ismerőstől, (kódnevén) Matyustól.
Kérésre további információt nyújtok az elérhetőségéről... x)

Morcogok magamra, mert vannak terveim, amiket nem tudok megvalósítani és sajnos emberekre is, mert ilyenkor én már csak ilyen vagyok, apró dolgok miatt is képes vagyok emberek fejét leharapni. Ha valaki tapasztalta, attól itt is elnézést~ Majd elmúlik. Nemsokára.

De visszatérve: rajzok.

Celest lyánykák, a DA-ra feltett chibis rajz párja.


Tizenévesek, Gwen úgy 17 lehet, Mograine 15 fele járhat.
Gwennek már ekkor akkorák voltak a mellei, mint a dinnyék... Mograine haja pedig még rövid volt :D Elszomorító, hogy nem tudok elszakadni a Mograine-Whitemane párhuzamtól, pedig, ha nem akarok plágiumgyanús ügyekbe keveredni le kéne róla szoknom. De mindig így sikerül ^^;
Egyébként Gwen felsőjét fogalmam sincs hogyan lehetne megoldani, de a Pankrációban sikerült, az egyik birkózó viselte így a ruháját: a ruha ujja és a köpeny egy anyagból van és így nézett ki, mint itt látható. Menő~ 
Közben már kigondoltam, hogy milyen hatással vannak a varázslóruhák és páncélok színei a különféle varázslatokra és a manára. A chibis képen látható, hogy mindkettejüknek piros a ruhája. Ezt főleg kezdőknek adják, mert segít a fejlődésben és az alapmágia elsajátításában. 
Nem tudom miért foglalkozom ilyenekkel >_>


Ez kicsivel lentebb van, ugyanazon lapon.

 Valami oknál fogva mostanság visszatértem a mitikus állatkák firkálásához -feltehetőleg, mert láttam csodaszép könyveket Tescoban.

Egyik egy szép, nagy, neonzöld könyv, tele illusztrációkkal, viszont a szívem fájdult meg, mikor láttam, hogy csak képek vannak és sehol egy leírás az állatkákról. Pedig a különösen érdekes és vicces középkori metszetek mellé illett volna valami apró leírást odarittyenteni. 

A második már szimpatikusabb volt, a címét nem tudom, de egy kínai sárkány van az elején. Sok leírás van benne, leírja dióhéjban az adott történetet (én Orpheusnál és Eüridiké történeténél nyitottam ki) és illusztrációk, képek is vannak benne dögivel. A lapozgatás során elkaptam egy Cernunnost ábrázoló képet is, szóval gyanús, hogy van benne kelta mitológia is :3

Harmadik egy könyvsorozat... hjajj, hatalmas képeskönyv az aztékok/inkák/egyiptomiak/kelták művészetéről. Valami barbár kibontotta az inkásat és belelestem, nagyon jó minőségűek és szépek benne a képek. Voltak benne isteneket ábrázoló faliképek, szobrok és még a hieroglifákról és az ékszerekről is láttam benne képet. Bár lenne rá felesleges nyolcezrem :'D

Hopp, de túl sokat rizsázok és eltértem a tárgytól is. 
Nah szóval ez itten egy elég durván Ludo Lullabi ihletésű és dizájnú kiméravalami. Anno az úriember képregényéből tanultam meg profilt rajzolni :3

  
Picik ezt ne nézzék... xD
Színpróbák és fiú anatómia próbálgatása modell/referencia nélkül a kezem vendégszereplésével. Phail-
 

Kipróbáltam Core barátunkon egy technikát, amit még Necro ajánlott. Állítólag egész jó lett, csak eltúloztam a sárga erősségét, de majd legközelebb figyelek rá ^^


A lap felső része, kicsit nagyobban. Értelme igazán nincs, de Baelrosa feje egész szép lett. A nyuszifajzatot Lahara egyik képe ihlette.


Ezek már szombatiak és látszik, hogy már nagyon fájt a fejem és a kedvem sem volt az igazi.


Az állatka (Thaed -nem hasonlít bájdövéj) és a másodikon a felső karakter ( Necro nevezetű nekromanta kedves kis kardjával és Impsy-vel chibi formátumban :3) Necro barátunké, csak rajzoljunk egymásnak estet tartottunk ^^


Remélem találtatok szimpatikus részt ebben a furcsa bejegyzésben, mindenképp menjetek ki a napra!


Sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése