2011. február 21., hétfő

Sziripp

Értelmes címek ftw~

Még értelmesebb lesz a blogbejegyzés, sziasztok!

Rajzszakkörön érdekes mitológia/teológiai kérdésekről tárgyaltunk, de rajzolni... no az megen nem ment x')
Legutóbb nem volt kedvem, most pedig olyan szépen elaludtunk, hogy egy óra késéssel estem be rajzra és nem nagyon volt már hely. De legalább jót aludtam és szépen kipihentem magam -^^-

Ezt szakkörön fényképeztem, egyik úriember rajzolta, egyszerű, de nagyszerű~


Hétvége ismét idillikus volt.
Necroval gyilkoltuk egymást Soul Caliburban és mivel van benne Custom character creation, azért nem is mi, hanem a karaktereink tették hidegre egymást xD
Híszcicám nagyon jó választás volt, de szegényke nem tudta elkerülni, hogy ne rajzoljam le harci öltözékben.
Jujj~



Lokiék a nyakba kerültek Annyira menő ez az összeállítás és annyira nem illik a pacifista kis jelleméhez :'D
Oldalt pedig kicsit realista Core... awwww~ <3

Fóbiakezelés is történt, random interjúkészítést folytattunk Serakkal és még Emno is beköszönt! xDDD
De a szinkronszínész félénk, én meg zavarban voltam, nem tudtam rendesen beszélni és végigröhögtem az egészet, szóval más nem hiszem, hogy élvezné. Majd szépen megkérjük Emno magyar hangját, hogy a beköszönést had' tegyem fel :D

Serakk CS-je viszont nehezen megy. Nem akar bishisre sikeredni szegény. Vagyis inkább nem akar sehogy se sikeredni. A sárkány alakról ne is beszéljünk. *sóhaj*

---
Teljesen más, hogy végre egy jó fél-egy év kihagyás után a negyedik kötettől folytattam Darren Shan történetét. Még mindig olvastatja magát és azon ritka könyvek egyike aminek az elolvasása után is gondolkodom rajta és nem csak gépiesen olvasom, hanem át is élem a dolgokat és élvezem. Ilyet eddig még csak Neil Gaiman történetei tudtak kihozni belőlem. De lehet velem van a baj.
Este elolvastam mind a 3 nálam lévő könyvet és...

*spoiler?*
Kurdaaa~ Istenem, annyira sajnáltam szegényt... nem érdemelt volna ilyen sorsot. T__T
Olyan rendes és kedves karakter volt. Szerettem.
Gondolkodtam, hogy lerajzolom, de nem hiszem, hogy olyan jól menne. Megérdemelne valami szép képet, lehet majd kipróbálom az ajándékba kapott akvarellpapírt és lerajzolom.
Mangából is most jön majd a nyolcadik, majd belelesek, ha kijön :)

Legszívesebben olvasnám tovább, de még várnom kell kicsit. De kibírjuk.



További szép, havas napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése