2011. február 17., csütörtök

Csak pozitívan!

...de ez nehéz ilyen időben és közérzettel xD

Remélhetőleg mindenkinek szép napja van/lesz, annak ellenére/azért mert szakad a hó, próbálom szebbé tenni azzal is hogy rövid próbálok lenni ^^

Az art trade és commission kérőktől elnézést kérek, előre is, elég ramatyul érzem magam, lehet késni fogok kicsit. És először szeretném befejezni amit elkezdtem, a 3 Őrző character sheetjét, Serakk már félig kész és szenvedek a sárkányos részeivel >_>
Viszont örvendetes, hogy mennek a megrendelésre kért karakterek *lekopogja*
Bár van két karakter, aki eléggé megizzaszt (egyiket Dow-nak, a másikat pedig Cleggnek hívják, kemény dió mindkét uraság), de szerintem még egy oldal skicceléssel menni fognak.

Közben Thomas Bergersen új zenéit hallgatom, szeretem a számait, többek közt ő komponálta a Starvation-t is, ami régi kedvenc. Ha van kedvetek és szeretitek a TSFH stílusú zenéket, keressetek rá =)
Egyik friss szerzemény, újra azzal a hölggyel, akit már régóta kinéztem magamnak Hiisi énekhangjára -ha egyszer eljutunk odáig-, úgy 1:25 körül lép be.


Egyébként kérdezték már milyen hangot szeretnék neki, nézelődtem is már magyar hangok közt, de nem jutottam dűlőre. Ajánlották már Kagome hangját, de szerintem Csondor Kata jobban illene hozzá. Meg volt még egy ajánlat... de elvetettem xD Magamat ugyanis nem akarom adni hozzá....
Jah igen, szerintem még nem mondtam, de lehet röhögni, mert hülye fóbiáim egyike, hogy nem szeretem se magam se más ismerőseim hangját felvételről visszahallgatni... Tegnapelőtt elkezdtem magam kezelni, azzal hogy telefonra felvettem hogy magammal beszélgetek és elszomorított, hogy amilyen eredeti és érdekes amit én hallok, annyira tucat és nyávogós, ami kifelé megy x') Sebaj, magammal beszélgettem, következő lépés mondjuk egy nem zavarban levős hangfelvétel lenne, aztán mondták, hogy próbáljam meg a DA-s Voice memét (lusta leszek és magyarul fogom megcsinálni, angol kiejtésem szerintem nem a legjobb), aztán majd szépen lépegetek és talán kigyógyulok :'D
Aki esetleg nagyon -akarom mondani NAGYON akarja valamelyik értelmesebb hangfelvételt látni, majd kiteszem, de akkor jelezzétek... meg készüljetek rá... x)

Végezetül újra dicsekszem, kicsi fijam Árpád megint nagy és egészséges... Olyan gyorsan nőnek :'3



És most nem követtem el azt a hibát, hogy nem metszettem. Most inkább metsszem és had' bokrosodjon, mint máskor, amikor 60centis vadállat lett szegénykémből D:

Legyetek jók! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése