2011. június 2., csütörtök

Kittysitting vol.1

Szép jó napot mindenkinek!

Bizonyára senkinek se tűnt fel, hogy eltűntem, de azért elregélem miért nem lehet engem látni x)
Rajz még mindig nem megy annyira, mert nyár van, nyár ~(8), de most küldetést teljestünk öcsémmel... cicasitterkedünk :3
Nagynénémék cicájára kell felügyelnünk, messze az otthontól~ Mai nappal kezdődött a küldetés, de már tegnap feljöttünk. Kell még egy kis idő mire felfedezem mi, hol, merre, hogyan, de fel fogjuk mi találni magunkat :D Picit rossz, mert hiányoznak a cicáim (főleg a fehérfakú feketém), és a kiscica, aki még csak nemrég született és nagyot fog nőni, mire hazaérek....máó.
Nem voltam túl szociális tegnap, mert találtam a kertben... nah mit?!... egy medvelepkét! Alig bírtam levakarni magamról, igen ragaszkodó jószág volt. Reggelre már ott volt egy másik is mellette! D:
Este szintén eltűntem, mert Semir(a cica) látott valamit én meg megnéztem mi az ott. Sejtettem mi lesz az... nagysüni :3 Bírom ahogy szuszognak x3

Nem tudom milyen gyakran leszek, nem akarok semmit sem ígérni =)
További szép napot nektek és... umm, hmm... szeretlek kedves :3
(utolsó részt nem láttátok, nem láttátok, nem láttátok)
(írásért elnézést, notebook >_<)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése