2012. április 25., szerda

Re

Sziasztok kedves erre tévedők!

Már irtó rég jártam erre. Január óta rengeteg dolog történt, túl vagyok egy durva art blockon, meg a szakítás miatti lelki válságon. De azt hiszem már elmondhatom hogy jól vagyok! =)
Alkalmilag ugyan, de dolgozom is a helyi hivatalnál és ez alatt a 2hónap alatt is rengeteget tanultam, változtam. Már tudom, hogy nem vagyok egy hasznavehetetlen alak, hogy én is érek és tudok valamit. Közben összebarátkoztam néhány emberkével és megen változik a stílusom. A kis fizetésemből pedig a két legnagyobb vágyam (cicáim ivartalanítása és egy digitalizáló tábla) is sikerült beteljesíteni. És...nyertem rajzversenyen...*^*
Egyébként akit érdekelnek a dolgaim, keressen meg tumblr-on, a legtöbb skiccem oda kerül már fel (vagy fb-re) -de tervezem ezt az oldalt is felfrissíteni, új bannerrel és kinézettel. Mert mégis csak ez az igazi Firkatyblog.

Jelenleg Viktorom történetén agyalok, sikerült kibogozni és rendbetenni a régóta problémás szálakat (hála égnek). Talán lesz belőle rajz és leírás is. Most újdonsült barátommal ismerkedem, a digitalizáló táblámmal, aki férfi lélekkel rendelkezik, csak eddig csaj neve van (aka "Böbe") mert én csajt akartam x)
Pluszba fura dolgokat tapasztalok magamon és mivel kissé kiábrándultam a férfiakból yurit rajzolgatok, mert úgyis rég firkáltam már ilyesmiket ~
Csapjunk a lecsóba és lássunk rajzokat is!

Ryltha barátnémnak tartozom még egy commissionnal (szegény pont az előtt kérte, hogy egyedülállóvá váltam és még mindig várja...bocsi édös T__T). Szóval a téma a karaktere Ryltha és az enyim, Ashen közösen.
Ők ketten és egy csúnya skicc, amit még MSN-en firkantottam neki támpontként:




Megnéztem kíváncsiságból a Lorax című animációt is, mert mindenki képeket postolt róla tumblr-on. És...addikció .__. A How bad can I be? című zenére készült egy Greed-ler Rona. Áh az a gyerek  *-*


Itt pedig már ő és a barátnője, Drien(?). D is régi kari újraalkotva. Alatta skicc-nagy lap összehasonlító. Így készülnek a képeim >_>




S végül, de nem utolsó sorban az első képeim digitalizáló táblával, Böbével (aki fiú). Pracli és Joanna~

Igazából régen is volt egy icipici táblám, Genius, összehasonlításképp az akkori első rajzom (2008 eleje):


További szép napot, alkossatok sokat~ =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése