2011. szeptember 16., péntek

Tam tam tam tatamm

Jó címeim vannak, még mindig x)

Üdvözlet újra!
Régen jártam már erre, látom közben volt designváltás meg mindenféle, majd valamit én is alakítok ezen a blogon. De úgyis mereven ellen fog állni, mert velem mindig ezt művelik a blogok x)

Az egyetlen ok, amiért írtam legújabb barátom bemutatása.
Egyik nap találtam egy képet egy pávafarkú sárkányról -életemben nem hallottam még róla- és csináltam egyet magamnak...tadaaa!

Szeretném nektek bemutatni Pocakot :3


Nem tudom marad-e ez a név, de egyelőre tetszik, meglátjuk :D

További szép napot, kitartást a sulihoz, szép napot! =)

1 megjegyzés:

  1. Dájóóó! X3
    ( A designváltáson, ami a blog kezelőfelületét érinti, meglepődtem, és mivel nem tudtam rajta annyira kiigazodni, inkább visszaváltottam a régire... >.< Tetszik a blogod háttere! x3 )
    Nekem nagyon tetszik az új sárkány *w* és eddig én se hallottam róla, hogy lenne pávafarkú, de érdekes! Ma is tanultam valami újat~ =^.^=
    Pocak cuki lett! :3
    Neked is szép napot, és jó hétvégét, végre pénteeek~ X3
    ( Még a végén én is rajzolásra vetemedek, tiszta elvonási tüneteim vannak mióta a suli elkezdődött - nincs óra, amin ne firkálnék...T.T )

    VálaszTörlés