2011. július 6., szerda

luv

Ahoj, szépjónapot, örvendek és minden más, kinek mi tetszik! :D

Jó kedv van, boldogság, nyugalom, bizakodás és ihlet. Szerencsére.
Nem is tudom hol kezdjem... Rengeteg minden történt mióta utoljára írtam és nem akarom mindet leírni ide, untatva benneteket. Még mindig gondolkodom, mi is legyen ezzel a rajz dologgal, de már nem érdekel. Ha a Sors is úgy akarja úgyis megmarad nekem.

Node...
Először is, köszönjetek szépen Nelsonnak!
*szia Nelsooon!*

Kiccica, egyelőre cukiság és rosszalkodás keveredik benne, Nyanyus alig bír vele. :'D

Másodszor is: Haladok rajzokkal, felvázoltam megen a requesteket, az AT-t pedig tovább színeztem és végre, tegnapelőtt pedig sikerült egy olyan rajzot készítenem, amit imádtam rajzolni és a vegéredemény is nagyon tetszett. Ajándéknak készült és szerencsére a szülinaposnak is tetszett :3
(Nektek nem tudom már megmutatni, meg az ajándékokat soha nem szoktam feltenni sehova, legyen csak az ajándékozotté =) )

Skiccek so far (kevés van, sry~)
Emno és Hiisi (szörnyű látni a stílusváltást... .__.)



Ez meg random, munkahelyi próbanap alatt készült skiccoldal.


Hát, ennyi lenne.

Keveset rajzolok, de úgy adódott, hogy az életből picit több jut mostanság. Sikerült állásinterjúra, meg próbanapra eljutni, kimozdulni.
És tegnap megtanultam pizzát sütni :'D Nem volt otthon csak apu, én, öcsém. Mi éhesek voltunk, apu meg elfoglalt és úgy adódott, hogy pizza volt az óhaj. Apu pék, szépen elmesélte mit csináljak és kicsit bénácskán bár, de sikerült megsütnöm életem első, teljesen saját készítésű pizzáját! :D A recept pedig benne maradt a fejemben~

Tésztakelés közben párom váratlanul betoppant, vicces volt, de nagyon örültem neki, kapott tőlem egy kevés lisztet is *kuncog*

Miután pedig hűlt picit kényelmesen el is fogyasztottuk. Nyamm~ x3
Nem ömlengek, pedig legszívesebben azt tenném, máó :3


Noh... Legyetek jók és BE HAPPY!
Sziasztok =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése